דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האינטרנט ככלי משלים במערך יחסי הציבור 

מאת    [ 07/11/2009 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1883 פעמים ]



במחקר שנערך עבור האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות בישראל, מראה כי במדד האמינות בין כלל אמצעי התקשורת בישראל, מדורג האינטרנט במקום הראשון. עוד הוצג כ - מעל 250 אלף בלוגים קיימים ופועלים כיום בישראל וכי למעלה מ- 210 אלף תגובות נרשמות מדי יום באתרים השונים. לבסוף, בכל 10 שניות בממוצע, נכתבת הודעה חדשה ברשת.


הרשתות החברתיות והעסקיות הפועלות באינטרנט צברו בשנים האחרונות תאוצה וגידול מדהימים. כך גם השימוש בהם ליצירת קשר בין המותג, החברה, המוצר והאישיות המשווקת. לאחר הצטרפותן של רשתות חדשות בתחומי נישה, הבינו לקוחות וצרכני הקצה ברחבי העולם את כוחן. היום, יכול כל אדם מכל מקום להתעדכן בדיוק בנושאים המרכיבים את עולם התוכן הייחודי לו והמעניינים אותו. האינטראקטיביות מאפשרת לכל אדם גם להגיב ולהביע את דעתו לכל מסר ומסר, להביע עמדה באמצעות הרשת, ולשתף ולחלוק תובנות, הערות וביקורות עם מאות אלפי גולשים אחרים החולקים תחומי עניין משותפים.


אינטרנט ככלי משלים בפעילות יחסי הציבור


כך הפכה מדית האינטרנט לכלי משלים בפעילות המסורתית של יחסי ציבור, הפועלת באמצעות אמצעי תקשורת ההמונים. במקרים מסויימים הופכת הרשת ככלי מרכזי בבניית יחסי הציבור של הלקוח.


דינאמיות ויצירתיות הכרחיים - חיזוק החוויה הצרכנית


הדינאמיות של יכולת העברת תכנים, החלפתם ועדכונם ברשתות מחייבים את המשתמשים במדיה זו ככלי לקידום והעברת מסרים שיווקיים ומותגיים על הקפדה ועדכון תמידי. פעילות נכונה ובמינונה הנכון מאפשרים לכל חברה, עסק או גוף המקדם מותג להגיע ישירות לקהל לקוחותיו, באופן המפולח והממוקד ביותר. כפי שצויין, השימוש במגוון הבמות האינטרנטיות והרשתות החברתיות במקביל, מאפשר הגעה לקהל הלקוחות המתעניין בדיוק בנשוא המסר.

פעילות שוטפת

תוכנית יחסי ציבור באינטרנט כוללת את אתרי החדשות השונים, המגזינים המקוונים של אתרי החדשות,
ומגזינים מקוונים עצמאיים, Daily Maily עיתון מקוון של ענף ההייטק, פורטלים ייעודיים לפי נושאים, קהילות וירטואליות המכנסות קהל מטרה
מפולח, למשל הקהילה הוירטואלית של אדריכלים, אנשי מקצוע בתחום ההשקעות, קהילת עורכי הדין ועוד.


אתר אינטרנט
ליחסי הציבור באינטרנט הרבה רבדים המתחילים באתר החברה עצמו:
אתר החברה הוא כרטיס הביקור המודרני של הלקוח. הוא הכלי המרכזי לשיווק, יצירת תדמית ויצירת קשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים.
באתר האינטרנט של החברה ניתן להציג מידע משמעותי - מבצעים, מוצרים חדשים, מאמרים מקצועיים, מחקרי שוק וכד'
האתר הוא המקום אליו חוזרים הגולשים והמקום בו ניתן למצוא כמעט כל מידע על אודות החברה.
כדאי לכלול באתר באתר גם חדשותמהענף בו פועלת החברה, מפרטים טכניים של המוצרים אותם החברה מוכרת, מצגות שיווקיות, נתונים פיננסיים ועוד.
הלקוח הפוטנציאלי המחפש מידע אודות התחום בו עוסקת החברה יידע למצוא את אתר החברה כאשר יזדקק למידע, וכאשר הוא יזדקק למידע, יכדאי שיוכל למצוא אותו באתר החברה.

אורי אטון, מנב"ל "אורי אטון אסטרטגיה תקשורתית ממוקדת"



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב